beango.nu

beango.nu

hétfő, szeptember 30, 2013

Egy nap Münchenben az EQUA-val

...hiszen az autópálya benzinkútjainak is megvan a maga hangulata

Féltem elindulni, mert kissé macskásan szoktam reagálni a helyváltozásra, de jobban bírtam, mint gondoltam. Az októberi VOGUE társaságában kimondottan jól is telt. A hely, a hangulat, az épületek vagy a német hegyek az autóból, nem tudom, hogy mi hozta ki belőlem, de csak úgy ömlöttek az újabbnál újabb szabásmintaötletek. Azonnal meg is szerettem volna valósítani őket, de egyelőre be kellett érnem a jegyzetekkel, vázlatokkal. 

Egy belvárosi kávézóból figyeltük a divatházak őszi kollekcióinak utcai darabjait, később meglepetten véltem felfedezni, hogy a város sétálóutcái új és kezdő, még ismeretlen márkáknak adnak helyet. Levegőben érződött a lehetőségek, a készültség illata.

Ragaszkodásomat az otthonomhoz egy palack hazai fekete ribizli szörp jelentette, amit magammal vittem. A Világegyetem nevű EQUA palack volt végig útitársam, mely a CMYK üvegköllekció egyik darabja. Kézzel fújt üvegkulacsai képviselik az EQUA kulacsok új generációját, melynek legszembetűnőbb jellemzője a szemrevaló design, az élénk színek és a minőségi gyártási folyamat. A gyökerekhez való visszatérés, a természettel harmóniában élés, valamint a személyes egyensúly jelentik mindazt, amiről ez a kollekció szól. Mindezt tekintetbe véve, két különböző design született – DROP és SQUEEZE. A kulacs újrahasználható, és akár munkáról, sportolásról, edzésről, túráról, sétáról legyen szó, mindig biztosítja a megfelelő hidratálást.



Egy átlagos ember évente 168 műanyag palackot pazarol el. A műanyagoknak legalább 500 év kell, mire lebomlanak. Világszerte az emberek által használt műanyag palackok óriási terhet jelentenek a környezetünk számára. Az EQUA kulacs megfelelő és gondos tisztítás és kellően óvatos tárolás esetén akár hosszú éveken át szolgálhatja az egészségedet a mindennapokban. Amikor az EQUA kulacsot használod, máris újrahasznosítasz. Az EQUA kulacsok környezetbarát és elsőosztályú minőségű anyagokból készülnek. Semmi mellékíz, csak egyszerűen a kedvenc italod, legyen az hideg vagy meleg folyadék. Az Equa kulacsok kiszínezik a mindennapjaidat, praktikusak és elférnek kézben vagy a táskák alján.

Az csapat célja a környezettudatosság hangsúlyozása. Arra törekednek, hogy minimalizálják a hulladékmennyiséget, és fenntartsák a tisztább környezetet. Szeretnék felnyitni az emberek szemét, hogyan tudnak maguk is hozzájárulni egy jobb és tisztább környezethez. Nyereségük 10%-át minden évben környezettudatosságot hangsúlyozó zöld szervezeteknek adományozzák. Ha palackos vizet vásárolsz, legalább 255-ször annyit fizetsz, mintha tiszta vízzel újratöltenéd a kulacsodat. Ráadásul, a palackos víz minősége sok esetben akár rosszabb is lehet, mint a csapvízé, hiszen sok PET-palack hosszú hónapokat is eltölthet a szupermarketek raktárhelyiségében.

Leghasznosabb útitárs!
























vasárnap, szeptember 29, 2013

Fashion Crush - Lendvai Lilla blogja az Aréna Plázából

Divatot diktál az Arena Plaza: elindult a Fashion Crush blog

Stílustippek, trendek, szettek Lendvai Lilla stylist tolmácsolásában

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként indított trendblogot az Arena Plaza! A Fashion Crush szerzője a Randikommandó című műsorból is jól ismert stylist, Lendvai Lilla. A divattal és stílussal foglalkozó blog tartalma, témaválasztása, látásmódja lendületes, fiatalos és trendi: az Arena Plaza már nemcsak kínálja, hanem diktálja is a divatot!


Szakértői tippek és a trendi megjelenéshez szükséges ruhadarabok egy helyen? Mostmár igen! Közel 200 világmárkát felvonultató választék, emellett stílustippek, divathírek, szett-ajánlók - mindez az Arena Plazától! Végre egy bevásárlóközpont, amely szakértő segítségével kalauzol minket a divat világában. A blog olvasása shoppingolás előtt kifejezetten ajánlott!

„Lendvai Lilla vagyok, stylist. Szenvedélyem a munkám, a divat és a stílus izgalmas találkozása inspirál és motivál. Meggyőződésem, ha mindennapjainkban csak egy kicsivel több szerepet kap saját stílusunk kialakítása, és ezáltal jobbá válik a megjelenésünk, máris boldogabbak vagyunk” – olvashatjuk Lilla bemutatkozását a blog bevezetőjében. A stylist szenvedélyéről és páratlan stílusérzékéről hétről-hétre meggyőződhetünk a posztok olvasásakor.


 „Szeretnénk minél több segítséget nyújtani vásárlóinknak, hogy eligazodhassanak a divat állandóan változó világában. Széles kínálatunk mellett a Fashion Crush blog kiindulópont lehet az olvasóknak ahhoz, hogy rátaláljanak saját stílusukra” – mondta el Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere a blog indulása kapcsán.

szombat, szeptember 28, 2013

Szeresd a szíved! - a Marie Claire a női szívekért kampányol


Extra környezetben piros ruhában!
A Marie Claire a női szívekért kampányol
Pirosban a női szívekért

A szív- és érrendszeri megbetegedések egyre több nő életében válnak súlyos felkiáltójelekké – a Marie Claire idei kampánya éppen erre szeretné felhívni a figyelmet. Ezért is csatlakozott a magazin a Pirosban a nőkért mozgalomhoz, amelyet a Magyar Nemzeti Szívalapítvány a Magyar Kardiológusok Társaságával karöltve indított útjára, és ezért öltöztetett pirosba közszereplőket, ismert embereket hazai divattervezők segítségével.

Különleges fotóriportjukban októberi számuk címlaplánya, Martinovics Dorina, emellett Görög Zita, Szalóki Ági, Epres Panni, Görbicz Anita, Várkonyi Andrea és Zséda is szerepet vállalt, hogy arra buzdítsanak mindenkit, figyeljünk egy kicsit jobban oda magunkra, az egészségünkre, és öltözzünk pirosba a szív világnapján, szeptember 29-én.







szombat, szeptember 14, 2013

NEO-Bauhaus designer bag family - limited edition








kedd, szeptember 10, 2013


hétfő, szeptember 09, 2013

BLOGGER SHOPPING DAY - Szerezd meg kedvenc bloggered menő ruháit!

A Festy In Style, a PandArte és a SmizeDivat bloggere megszervezte az eddigi legnagyobb szabású blogger eseményt. Céljuk az volt, hogy az ország vezető divat bloggereit összefogva, létrehozzanak egy közösségi élményt, ahol az olvasók személyesen is találkozhatnak a kedvenceikkel, közben pedig még shoppingolhatnak is. Továbbá a szervezők ezzel a megmozdulással szeretnék felhíni a figyelmet a bloggerek jelentőségére és szerepére!
A mozgalom bárki csatlakozhat virtuálisan, ha a Facebookon, Instagramon és Twitteren használja az esemény hashtag-ét: #bloggerdayHUN



A BLOGGER SHOPPING DAY – re várnak mindenkit szeretettel, akik érdeklődnek a bloggerkedés iránt és szeretnék kedvező áron a kedvenceik ruháit megvásárolni..


A szervezők a vásárlás mellett kerekasztal beszélgetéssel is készülnek, az alábbi témákban:

-       14:00 Hogyan legyél sikeres blogger?
-       16:00 Hogyan befolyásolják a bloggerek az olvasók viszonyát az öltözködéshez?
-       17:00 Hogyan legyél Magyarországon divatos?
A beszélgetéseket vezető moderátorok: Szűcs Péter, Maróy Krisztina és Iszak Eszter.


Az eseményt az ISKOLÁBAN rendezik, ahol a témához illő zenével, finom falatokkal és frissítő italokkal készülnek.


Bloggerek, akiknek a ruháit megkaparinthatod:

Festy In Style, PandArte, SmizeDivat, HeStyle, Style and Blog, Cashmere in Style, Bonjour Dave, Beango, Beauty Junkie, Plus Size Life, Masni, Bence Csalar


További vendégek, akik részt vesznek az eseményen:

Farkas Éva ( plus size modell ), BigO Creative Studio, The Biebers,  Kosik Petra, Szemes Nóra (stylist), Czank Lívia

Időpont: 2013. 09. 14. szombat, 10:00 – 18:00 –ig

Helyszín: Iskola, Budapest, Hegedű utca 3.

szombat, szeptember 07, 2013

Gellért - a divat strandja 2013 - képes beszámoló

Nemrég zajlott a Gellért - A divat strandja pályázatának díjkiosztója. A tervezők az 40-50-es évek stílusára és hangulatára kellett új fürdőruha kollekciót hozzanak a kifutóra. Én magam is pályáztam a Glamorous hips mini-kolekcióval. 



Az új vonal a női ideál 1944 tavaszán telt és karcsú. Nem az atlétavállas csípőnélküli, hosszú derekú flapper, hanem egy lágyabb vonalú gömbölyűbb vállú, telt csípőjű, nagyon karcsú hölgy. Ez a hölgy erősen emlékeztet a negyven év előtti divatdámára, de azért mégis más. Elővettük anyáink tollas kalapját, a puffos ujjakat, a csipkét, a zsabót. De más az alak amire felvesszük, s más a mód, ahogyan felvesszük. Új ötletekből és régi emlékekből keverték a divatot 1944 tavaszán.”- írja a Budapesti Divat Modellalbum. Ekkor jelent meg a pin-up kifejezés az angolban, ami kifejezetten a vonzó modellekre volt értendő, igazi szexszimbólumok voltak. Csillogás és hírnév jellemezte a címlaplányok szakmai életét. A Glamorous hips mini-kollekció ugyanezt a csillogást kívánja visszaadni, a fénylő fémes és az ezüst anyag segítségével, ezekkel a 2013-as trendszínek kékes árnyalatai alkotnak egészet. Személyiségemből adódóan, ellentétekbe ütközik a fém és a légies muszlinok anyagszerűsége, az ezüst textília és a tengerkék muszlinok színe, de a kollekció egészében harmonikusan egészítik ki egymást.








- FOTÓK AZ ESEMÉNYRŐL -


















- A TELJES DIVATBEMUTATÓ VIDEÓ -


- NYERTESEK -

I. helyezett - Károlyi-Kovács Viktória

II. helyezett - Csabai Zita

Különdíjas - Szépligeti Ágnes