beango.nu

beango.nu

csütörtök, július 25, 2013

Párizsi kaland – Vámosi Viki és Császár Gábor nemzetközi kampányban

Nagy feltűnést keltett a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren az a magyar stáb, amelyik az Air France legújabb, négy országra kiterjedő nemzetközi kampányához Vámosi Viki topmodellt és Császár Gábor válogatott kézilabdázót, a Paris Saint Germain játékosát fotózta. A két híresség mellett a kampány négy fiatal modellnek - Magyarországról, Romániából, Lengyelországból és Csehországból – is egyedi bemutatkozási lehetőséget biztosít. Az exkluzív divatfotó sorozatot Nánási Pál készítette, az anyag ősszel a térség vezető divatmagazinjaiban jelenik meg.

Vámosi Viki egyenesen New Yorkból repült Párizsba, hogy részt vegyen az Air France exkluzív divatfotózásán. A népszerű topmodell jelenleg Londonban tanul táplálkozástudományt, így nagyon sokat repül a világ egyik sarkából a másikba. Tapasztalt utazó lévén, minden részletre figyel. A Charles de Gaulle felújított, 2E terminálja azonban minden szempontból elnyerte tetszését. A terminál ugyanis minden igényt kielégít: a világ vezető divatmárkái nyitottak itt boltot, az új M beszálló csarnokban található az Air France legnagyobb Business Lounge-a. Noé Duchaufour-Lawrence neve fémjelzi ezt a 3000 négyzetméteres területet, ami csakis az utazók igényeire összpontosul. A békés helyen a meleg kulináris fogások mellett rágcsálnivalók és különféle üdítőitalok is rendelkezésre állnak. A Clarins masszázs és szépségközpont kezelései mellett fürdőkabinnal is a tökéletes relaxációra helyezi a hangsúlyt. A csatlakozások között az utasok az ingyenes wifi hozzáférés mellett a számukra biztosított táblagépeken és számítógépeken zavartalanul dolgozhatnak.

A sármos Császár Gábor életének is része lesz a repülés. A kézilabdázó ugyanis ősztől a Paris Saint Germain játékosa. Ezt jelenti, hogy feleségével együtt a francia fővárosba költözik, de amikor csak tehetik, hazarepülnek Veszprémbe. Természetesen új csapatával is nagyon sokat fog majd utazni. A Charles de Gaulle repülőtér pedig ezeknek az utazásoknak egyik megkerülhetetlen állomása lesz. Gábor számára a fotózás egy izgalmas kaland volt, sokat segített neki, hogy egy olyan tapasztalt topmodell, mint Vámosi Viki volt a partnere.

A fotózással a tiszaföldvári Kis Zsanett számára élete nagy álma vált valóra. A gyönyörű lány nyerte az Air France által májusban meghirdetett Divatjárat Párizsba játék közönségszavazását, így ő repülhetett a divat fővárosába, hogy élete első profi fotózásán részt vegyen. Sőt, Zsani most utazott először külföldre, először ült repülőgépen is, amit nagyon élvezett. Nánási Pál a kedvenc fotósa, figyelemmel követi a blogját, kedvence a Pityu-kutyás sorozat. Zsani a kamera előtt eleinte kicsit bizonytalanul mozgott, de Vámosi Vikit figyelve, a végére már magabiztosan teljesítette a fotós utasításait. „Amióta hazajöttem, nagyon sok felkérést kapok. Ezzel a fotózással egy új fejezet kezdődött az életemben. Tényleg csak azt tudom mondani, hogy az álmok valóra válhatnak, csak kell egy olyan lehetőség, amilyen nekem is megadatott.” – mondta a fiatal lány, aki komolyan fontolgatja a modell-karriert.


A Charles de Gaulle repülőtéri munka Nánási Pál számára is élmény volt. Az elismert fotósról kiderült, bárhová utazik, mindenütt tucatnyi fényképet készít a repülőterek különböző helyiségeiről, és ebben a témában már egy komoly gyűjteménye is van. 






kedd, július 23, 2013

Pikkpack Shoes - fűzz magadnak cipőt

A Pikkpack cipőkollekció egy olyan lapból szabott, a vásárló vagy fogyasztó által kézzel összefűzhető kültéri cipőkollekció, amely több öko-dizájn szempont figyelembevételével készült el. Leginkább a használati szempontoknak való megfelelést tűztem ki célomul azaz, hogy a gyártási költségek csökkenjenek azáltal, hogy a fogyasztó úgymond „Csináld magad!”- módszerrel készíti el a terméket. Ezáltal bevonódik a gyártásba, így nem csak költségcsökkenést eredményez, hanem a vásárló és a termék személyesebb kapcsolatát is. A cipők inspirációjául a legősibb cipőfajta a bocskorcipő szolgált, amely ugyancsak egy bőr lapból szabott, kézzel, fűzéssel összeállított kül- és beltéri viselet volt. Cipőkollekcióm 100%-ban bőrből készült, többnyire tavaszi-nyári kültéri viseletre szánva. Az egyszerű fűzéstechnikáknak köszönhetően a cipők könnyen összeállíthatóak, tartósak, és újrafűzéssel időről-időre megújíthatók.
A Pikkpack márkanév a „pikk-pakk” (gyorsaság) és pack (package, csomagolás, tárolás) magyar-angol szóösszetételéből ered, mely utal az összeállítás gyorsaságára, valamint a becsomagolás, beburkolás pedig a láb védelmére. 











Gulyás Sára
Pikkpack-Egy lapból szabott, a fogyasztó által kézzel összefűzhető cipőkollekció (diploma 2013)
MOME / Divat és textiltervezés / Bőr
+3630 411 0287
Fotókat készítette: Filep Krisztina

hétfő, július 22, 2013

Oscar de la Renta Bday today

      




csütörtök, július 18, 2013

Újabb magyar márkát támogatnak


Divatmárkába fektetett a Venturio kockázati tőkealap-kezelő
Tőkebefektetésről állapodtak meg a USE unused divatmárkával

A Venturio 2013 Kockázati Tőkealap első befektetéseként tőkeemelést hajt végre a USE International Zrt. divatcégben, segítendő annak nemzetközi terjeszkedését, a USE unused márka külföldi ismertségének növelését. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.

A Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., és a USE unused befektetési megállapodást kötöttek a Magyarországon már jelentős sikereket elért márka nemzetközi piacra lépési stratégiájának megvalósítására.
A 2004-ben, három frissen diplomázó fiatal - Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András - által alapított USE unsued divatmárka elsődleges tevékenysége a kisszériás finomkonfekció tervezése, gyártása és forgalmazása. Célcsoportjukat a prémium ruházati termékeket vásárló, divatérzékeny városi nők alkotják. A cég tervezői az utóbbi években számos díjat nyertek el a hazai és a nemzetközi piacon, többek közt kétszer voltak az év divattervezői Magyarországon, illetve elnyerték a legjobb külföldi divattervező díját a bécsi Erste Contact Award-on. 
A USE unused a nemzetközi terjeszkedés első lépéseként 2014 végéig szeretné fokozni az európai eladásait, illetve megjelenni az amerikai piacon, 2015-re pedig már az ázsiai piac meghódítását tervezi.
A Venturio Zrt. a JEREMIE II. program, azaz az Új Széchenyi Terv Kockázati Tőke Program segítségével nyerte el a 4,4 Mrd Ft tőkével rendelkező Venturio 2013 Kockázati Tőkealap kezelési jogát. Az Alap olyan innovatív és gyorsan fejlődő hazai kis- és középvállalatoknak kíván forrást biztosítani, amelyek jelentős piaci potenciállal rendelkeznek.







hétfő, július 15, 2013

Ékszer mellé ingyen testfestés


szerda, július 03, 2013

hamarosan...


kedd, július 02, 2013

Gothyic city - kutyabarátoknak


egyedi kollekció • kutyabarátság • gót szerelem

















photo: Andy Ray
hair: László Pásztor
makeup: Ági Pacsuta
models: Flóra Horváth, Rajmund Sinka
dogs: Zora, Mike