beango.nu

beango.nu

csütörtök, július 18, 2013

Újabb magyar márkát támogatnak


Divatmárkába fektetett a Venturio kockázati tőkealap-kezelő
Tőkebefektetésről állapodtak meg a USE unused divatmárkával

A Venturio 2013 Kockázati Tőkealap első befektetéseként tőkeemelést hajt végre a USE International Zrt. divatcégben, segítendő annak nemzetközi terjeszkedését, a USE unused márka külföldi ismertségének növelését. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.

A Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., és a USE unused befektetési megállapodást kötöttek a Magyarországon már jelentős sikereket elért márka nemzetközi piacra lépési stratégiájának megvalósítására.
A 2004-ben, három frissen diplomázó fiatal - Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András - által alapított USE unsued divatmárka elsődleges tevékenysége a kisszériás finomkonfekció tervezése, gyártása és forgalmazása. Célcsoportjukat a prémium ruházati termékeket vásárló, divatérzékeny városi nők alkotják. A cég tervezői az utóbbi években számos díjat nyertek el a hazai és a nemzetközi piacon, többek közt kétszer voltak az év divattervezői Magyarországon, illetve elnyerték a legjobb külföldi divattervező díját a bécsi Erste Contact Award-on. 
A USE unused a nemzetközi terjeszkedés első lépéseként 2014 végéig szeretné fokozni az európai eladásait, illetve megjelenni az amerikai piacon, 2015-re pedig már az ázsiai piac meghódítását tervezi.
A Venturio Zrt. a JEREMIE II. program, azaz az Új Széchenyi Terv Kockázati Tőke Program segítségével nyerte el a 4,4 Mrd Ft tőkével rendelkező Venturio 2013 Kockázati Tőkealap kezelési jogát. Az Alap olyan innovatív és gyorsan fejlődő hazai kis- és középvállalatoknak kíván forrást biztosítani, amelyek jelentős piaci potenciállal rendelkeznek.







Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése