beango.nu

beango.nu

hétfő, június 25, 2012

Breaking news- Más kezében a LACK Magazin!!

"Nem le-, nem fel-, hanem eladtuk."- írja Juhász Bianca, a Lack, most már exfőszerkesztője.



"A LACK Magazin, a magyar divatvilág legfrissebb, legüdébb, jelentős innovációban és szigorú elkötelezettségben fogant magazinja mostantól már nem a mi tulajdonunk. 
Jöttek, látták, és megvették. 
A nevet, a layout-ot, a velünk sétáló táskaformát, borító koncepciót; mindent, ami az elmúlt két évben az életünket jelentette. A lapot egy egyesült államokbeli cég, a Seven Garden Solution vette meg, azzal a céllal, hogy saját érdekeltségein belül korlátlanul felhasználja.

Örülünk neki, mert ez azt jelenti, hogy nem dolgoztunk hiába.
Mind külcsínyben, mind tartalomban olyan lapot raktunk össze
, amely nemcsak a közönségnek, a szakmának, nekünk, hanem azoknak is tetszett, akik pénzt akarnak keresni. Manapság ez ritka dolog, és ezért mi nagyon büszkék vagyunk.
És büszkén írjuk azt is, hogy az adásvétellel csak a folyamatos szerkesztőségi munka szűnt meg, a magyar divatért való rajongásunk és tenniakarásunk nem.
A LACK alapítói ugyanis úgy adták el a lapot, hogy fenntartják a jogot arra, hogy egy évben egyszer az eredeti formában, Lack Hungary címmel megjelenhessen. Hogy ez mikor és hogyan történik meg, pontosan nem tudjuk, de az biztos: ezek a lapszámok mind-mind azon célok jegyében születnek majd meg, ahogyan az utókorra hagyott ötös garnitúránk darabjai.
A rendhagyó számok a valódi értékek, a valódi mondatok, a valódi arcok, a valódi tehetségek, a valódi teljesítmények propagálását tartják majd fontosnak, és egy élő, organikus közösség értékeit vonultatják fel.

Mi azt szeretnénk, ha továbbra is keresnék és szeretnék az új LACK Magazint; a lap – az ígéretek szerint – csak tulajdonost vált, nem pedig szemléletmódot és közönséget.
Keressék, mert, amit felépítettünk, annak állnia kell, és szeressék, mert minden bizonnyal az új stábtól éppolyan szerethető terméket kapnak majd a kezükbe, mint amilyet mi adtunk Önöknek.

Engedjék meg, hogy abban a hangulatban fejezzem be ezt a szentimentálisra sikerült közleményt, amiben elkezdtem. Abban a dacos, ugyanakkor szomorú hangulatban, amelyben valamit elengedtünk, ami a mienk volt, és amiben várunk valamit, ami reményenik szerint a mienk lesz.

Mindent köszönünk. "- 
A lapalapító, tulajdonos nevében
Juhász Bianca, főszerkesztő
LACK Magazin




szerda, június 20, 2012

Kényelmes cipők elfoglalt nőknek

Már egy ideje elkezdődött a szandi-szezon, sokan -köztük én is- vagyunk abban a helyzetben, hogy nincs megfelelő szandálunk és nem tudjuk egyáltalán hol kezdjük a keresést, nem beszélve arról, hogy amikor keresünk soha nem találjuk a tökéletes kiegészítőt, illetve ami tetszik túl drága.
Nos, jó hírrel szolgálhatok!
Az idei vásárláshoz nem kell kimenned nézelődni, nem kell fél, vagy akár egész napon keresztül járd az üzleteket, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbb cipőt vagy szandált. A shopping.hu oldalon otthonról, kényelmesen megrendelheted azt. Válogathatsz kedvedre, hiszen nagyon nagy a választék.

Az alábbi szandálok erről a weboldalról lettek kiválogatva. Én ezeket ajánlom szettjeitekhez a hétköznapokra.

Bershka 6995 Ft

Bershka 6995 Ft

Bershka 6995 Ft

Bershka 6995 Ft

Bershka 9995 Ft

Bershka 9995 Ft

Pull and Bear 6995 Ft

Stradivarius 5995 Ft

Stradivarius 8995 Ft

csütörtök, június 14, 2012

A Szputnyik shop 2012-es nyári editoriálja vintage rajongóknak


Szputnyik shop, az egyéniségek boltja

A Szputnyik shop Magyarország elsőszámú minőségi vintage és egyedi design darabokat felvonultató üzlete. Felfedező-lelkületű ’divat-kalandoroknak’ kötelező.

Célkitűzése, hogy különleges, minőségi vintage ruhák, kiegészítők, valamint egyedi, limitált számú új darabok kombinációját kínálja az érdeklődőknek megfizethető áron. Az árukészlet különféle korok, stílusok, irányzatok jegyeit viseli magán a 20-as évektől egészen napjainkig.

Editorial: Dress to express – Mutasd magad!

A Szputnyik shop 2012-es nyári editoriáljában magát az egyéniséget állítja a középpontba, valamint a vintage stílus életteliségére irányítja a figyelmet.

A különböző korszakok egyedi, régi darabjait a mai kortárs divat új elemeivel kombinálni izgalmas és bátor feladat. Az egyetlen kérdés: Mi rejtőzik benned? Arra buzdítunk, hogy légy kreatív, találd meg saját stílusod és fejezd ki önmagad! A divat rólad szól; a ruhák kiválasztása és az outfit-ek összeállítása személyes választás és ízlés dolga.

A nyár különösen kedvez a kísérletezésnek és annak, hogy az öltözködés segítségével kifejezd egyéniséged.  Első nyáridéző összeállításunkkal szeretnénk ötletet és kedvet adni ahhoz, hogy bátran játssz a stílusokkal, mintákkal, színekkel és fazonokkal.
A Szputnyik shop üzleteiben adott a lehetőség a stílusok közötti szabad átjárásra, itt megtalálhatod azokat a darabokat és kiegészítőket, amik valóban téged tükröznek. Az üzletekben fellelhető vintage darabok a világ minden tájáról érkeznek, több ezer darab közül nagy figyelemmel kerülnek kiválasztásra.  Divat a múltból, stílus a jövőből.



Stáblista

Fotó: Ajkai Dávid
Stylist: Kissmark
Stylist asszisztens: Vágó Anikó
Smink: Szöllősi Heni
Fodrász: Fábián Zsanett
Modell: Erika-Trendattack, Kolos-Wam Models

kedd, június 12, 2012

Dekonstrukció, transzformáció, volumen a H&M-el és Maison Martin Margiela-val

Ma hivatalosan is bejelentették a H&M és Maison Martin Margiela együttműködését novembertől kezdődően. Körülbelül 230 üzletben és online felületen világszerte fogják értékesíteni női és férfi ruhadarabjaikat és kiegészítőiket.


"A MAISON MARTIN MARGIELA az elmúlt három évtized egyik legfontosabb és legbefolyásosabb divatháza. Nagy izgalommal tölt el ez a radikális együttműködés, amely világszerte elérhetővé teszi a különleges MAISON MARTIN MARGIELA darabokat a divatrajongók számára. Ez az együttműködés egy nagyszerű, emlékezetes divatesemény lesz.” -Margareta van den Bosch, a H&M kreatív tanácsadója



"Nagy örömmel mutatjuk be a H&M számra készült MAISON MARTIN MARGIELA darabokat, amelyek látomásunk egy újfajta interpretációját adják. Divatunk demokráciája mindig is a kreativitásunk középpontjában állt, és a H&M-mel való együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy ezen az úton előbbre lépjünk. Olyan módon fogjuk összehozni a két divatház kontrasztos világát, amely mindenki számára meglepetés lesz.” -MAISON MARTIN MARGIELA




A MAISON MARTIN MARGIELA DIVATHÁZ
(*)A MAISON MARTIN MARGIELA egy francia divatház, amely mindig a saját útját járta, néha a konvenciális divat keretein kívül. A divatház a tervezői csapat együttműködő természetének az individuummal szembeni abszolút fontosságában hisz, ideáljai pedig a koncepció és a kreativitás iránti vágyon alapulnak. A divat szabályait folyamatosan megkérdőjelező és a dekonstrukció és transzformáció technikáit felhasználó kollekciók újraértelmezik a volument, módosítják a formákat, megváltoztatják a ruhadarabok eredeti felhasználását és mozgását – vagyis kilépnek a klasszikus divatfogalmakból.



péntek, június 08, 2012

Az Év Üzlete díj nyertesei!


Az igényes és kifinomult vásárlókért az idén elsőként hirdették ki Az Év Üzlete 2012 ©díjakat.
A Royal Orfeumban meghirdetett eseményen az üzlettulajdonosok és résztvevők kellemes estén, remek hangulatban élvezhették a díjátadó ünnepséget.
A díj két alapítója, Vajda Mályi Zsuzsa és Wiszkidenszky András. Az est házigazdája , Szűcs Péter volt.
Az Év Üzlete díjat a DIVAT, DESIGN, BEVÁSÁRLÓKÖZPONT és SZOLGÁLTATÁS kategóriákban itélték oda a legjobbaknak. A különdíjak között szerepelt  a BLOGGERDÍJ, melyet a Fashion Guide bloggerei szavaztak meg és a KÖZÖNSÉGDÍJ, ahol a közönség, vagyis  a fogyasztók szavazhattak kedvenc üzletükre.
Nem csak szakmai zsűri döntött, a tudatos vásárló közönség véleménye is fontos volt.
Az üzletek a cím viselésére egy évig jogosultak, az erről szóló oklevelet és matricát kitehetik üzleteikben és a bejárati ajtajukra, és jövőre újra versenybe szállhatnak a cím elnyeréséért, az egyre bővülő nevezőkkel konkurálva.
Az esemény és a verseny fő médiatámogatója, az  InStyle magazin volt. Köszönjük!
Haraszti Edina az InStyle főszerkesztője és Vajda Mályi Zsuzsa a Fashion Guide főszerkesztője, Az Év Üzlete díj egyik alapítója
További köszönet a Haas&Czjzek, az Ilcsi kozmetikumok, a Metropolitan és a Marie Claire magazin felajánlásaiért!
Képeket később közlünk az eseményről.

Az Év Üzlete 2012 ©díj  NYERTESEI:
(a szakmai zsűri díjazottjai)
DIVAT:
1.Gucci
2.Max Mara
3.Concept Gallery
4.Icons by Bizanc
5.Showroom R9
KÜLÖNDÍJ :A DESIGN és a DIVAT különleges egységéért : Anda Showroom

DESIGN:
1.GOA home
2.Basic Collection
3.CODE DECODE
4.Rododendron art&design
5.Hephaistos

BEVÁSÁRLÓKÖZPONT:
1.Allee
2.MOMPark
3.MammutBevásárló- és Szórakoztató Központ
4.Arena PlázaBevásárlóközpont
5.Premier Outlets Center

SZOLGÁLTATÁS:
1.NEXT Premium Club
2.Close(fodrászat)
3.Metropolitanthe art of beauty
4.Arioso(virágbolt)
5.Oxigén Wellness

Az Év Üzlete 2012 ©díj , BLOGGERDÍJÁNAK  nyertesei:

DIVAT 
1. Látomás
2. H&M
3. Retrock
4. Nanushka POP UP Store
5. Szputnyik

SZOLGÁLTATÁS
1. Metropolitan
2. Masculin férfi kozmetika
3. Magnolia Day Spa
4. Hotel Marriott tisztító
5. Oxigen wellness

BEVÁSÁRLÓKÖZPONT
1. Allee
2. Aréna
3. MOM Park
4. Westend
5. Corvin

DESIGN
1. Villa Bagatell
2. Rododendron
3. Innoshop
4. BoConcept
5. Bomo Art

Az Év Üzlete 2012 ©díj  KÖZÖNSÉGDÍJÁNAK nyertesei:
  1. Míves Méteráru
  2. Showroom R9
  3. Mácsár Andrea design bolt
  4. Látomás
  5. Stefanel

Mindenkinek köszönjük a szavazatokat és a részvételt és mégegyszer gratulálunk Az Év Üzlete díj idei győzteseinek.

Kapcsolódó web címek:

kedd, június 05, 2012


coming soon...



Öko-divat magyar palettán


A 2in1 márka több okból is különleges a magyar divatpalettán. Egyrészt a formabontó, újító dizájnt öko-textíliákkal párosítja, másrészt bár a ruhákat kismamáknak tervezték, de valójában bárki által hordhatóak, ezért a tinilányoktól a nagymamákig gyakorlatilag minden korosztályt megtalálunk a vásárlói körében.
Nagyon fontos elv a hazai tervezés és gyártás. Jarolics Judit Mikita Móni divattervezővel együtt tervez minden darabot. A ruhák varrása is itthon történik. A munka a textília kiválasztásával kezdődik, majd a kismamák, anyukák igényeit szem előtt tartó tervezéssel folytatódik. A 2in1 az alkotásról szól, és tulajdonképpen egy teljes jogú divatmárka: évi két kollekció készül, a tervezők saját inspirációikat ültetik formabontó stílusokba.
A 2in1 üzlete különleges, újrahasznosított bútorokkal van berendezve. Az újrahasznosítást a tervezők nagyon fontosnak tartják. A bolt a Cellux csoporttal együttműködve szeretné megmutatni az embereknek, hogy mások által hulladéknak ítélt dolgokból mennyi hasznos tárgyat lehet létrehozni.
A boltban teljesen más kiszolgálást kapnak a vásárlók, mint egy átlagos divat üzletben. Például a teázó részben a vendégek teák és frissítők közül válogathatnak, pelenkázásra és mosdó használatra is van lehetőségük, és a közel tíz négyzetméteres próbafülkében kényelmesen öltözködhetnek. 

Jé, ez egy magyar márka?” ez volt a leggyakoribb reakció a 2 in 1 első katalógusfotóira. Bár egyáltalán nem volt tudatos cél, a divatmárka lelke, Jarolics Judit büszke arra, hogy a vizuális élményeket globális színvonalúnak érzik a vásárlók. „Fontos nekünk, hogy a magyar nők jól érezzék magukat babavárás előtt, közben és után: egyedi tervezésű, biotextilből készült, minden állapotban és élethelyzetben szeretettel hordható ruhákat készítünk” – mondta el Jarolics Judit.
Idén is formabontó stílusban zajlott a fotózás, ezúttal Badacsonyban, egy présházban A fotókat Georgij Merjas fotós és Kiss Heni divatstylist jegyzik, a ruhákat Jarolics Judit és Mikita Móni tervezték.





A 2in1(www.2in1kismamaruha.hu) a WAMP rendszeres partnere, jelenleg a MOM parkban lévő pop-up store-ban láthatod a kollekciót május 18-26 között.

Csak azért is kalocsai!

Nemrég mutatta be Alice McCall Babooshka nevet viselő 2012/13-as nyári kollekcióját. Az orosz és magyar népművészetből inspirálódott kollekció mutatja azt, hogy nemzetközi divattá váltak a magyar motívumok. Gyönyörűen, újszerűen használja a tervező a kalocsai virágokat. 

Ciki e a sok magyar motívum, szabad e a tervezőknek ezen a témán táncolnia, nem e merül ki Magyarország divatja csak ebben? Nem, HA megfelelő kezekbe kerül. Igenis fontos szempont az, hogy a nevetséges politikai események mellett, legyen ami pozitívan kiemeli Magyarországot és a magyar tervezőket. És ez legyen a magyar divat, ha kell a hagyományos motívumok által. Tökéletes újrahasznosítás, a hagyományok újrahasznosítása!



♥♥♥