beango.nu

beango.nu

vasárnap, december 02, 2012

Új luxusmárka Budapesten


2012. november 27-én, este 20 órakor Tóth Bori új márkanév alatt mutatta be legújabb Couture kollekcióját. Az új márkanévvel egy új fejezet indult el. A MAISON MARQUISE by Tóth Bori maga az egyediség és a nőiesség.

A MAISON MARQUISE, azaz a „Márkinő Háza” több,  mint egy kézműves, designer kollekciókat tervező márka, sokkal inkább egy szimbolikus hely, ahol a barátnők, hölgyek egy zárt közösségbe járnak össze, kifinomult ízlésükkel válogatnak a szebbnél szebb darabok között, beszélgetnek a művészetekről, gasztronómiáról és az élet egyéb fontos dolgairól.
                A márka egyenlő az örökké tartó eleganciával és a tökéletes formába öntött művészi elképzelések szintézisével. A magas minőségű, igényesen kidolgozott darabokban, az egyediség, az alapanyagok és a női arányokat minden tekintetben figyelembe vevő szabásvonalak alkotják azt az egységet, amit korunk márkinői választanak. A MAISON MARQUISE központjában a NŐ áll mindenekfelett. Ő képviseli az erőt, az eleganciát, a sejtelmességet és a szeretetet, amivel minden cél elérhető, minden hegy meghódítható.
                A márka koncepciója, hogy évente 6-8 alkalommal mutat be más-más inspirációs téma köré tervezett kiskollekciókat, eltérően a megszokott szezonális nagykollekcióktól. Az inspirációs témák változatossága ellenére azonban a kollekciókban mindig fellelhetőek lesznek a MAISON MARQUISE márkajegyei: a domináns fekete szín, néhány meghatározó kiegészítő szín, a csipke, a plisszé, Tóth Borira jellemző szokatlan anyagtársítások, bőrbetétek és applikációk, gyöngyözések, és a grafikus, nagyléptékű minták.
                Az est folyamán bemutatott kollekció, a „Charleston Collection” inspirációja a 20-as évek geometrikus, mégis nagyon érzéki világa, az art deco romantikus újragondolása. A fekete-bézs, a fekete pink kontrasztok alkotják a kollekció színvilágát, sok arany és fekete csipkével oldva a kissé maszkulin jellegét a tervezett daraboknak.  A kollekció a kissé színpadias anyagtársításaival, csillogó francia csipkéivel az ünnepi szezon felé mutat. Darabjai követik a nőies vonalakat, diszkréten, mégis dekoratívan ötvözik a klasszikus női bájt megmutató és kiemelő vonalakkal. A kollekció minden darabjára az egyediség, a luxus és az elegancia a jellemző, ezáltal minden egyes alkotás művészi értékét tekintve akár egy-egy kortárs műtárgynak is felfogható.
                A „MAISON MARQUISE by Tóth Bori” nem csak Magyarországon lesz elérhető az igényességet és egyediséget kereső hölgyek körében. Októberben a márka, egyedüli magyar résztvevőként mutatkozott be az orosz ESTET Fashion Week-en Moszkvában. A bemutatott két Couture kollekció a „Marquise Noir” és a „Hokusai”voltak a márka első, bemutatkozó kollekciói, amelyek a weboldalon már megtekinthetők.  A kollekciók darabjai akkora sikert arattak, hogy Bori az új márkával meghívást kapott egy exkluzív jótékonysági gálára és a jövő évi ESTET és VOLVO Fashion Week-re is, mely a legnívósabb nemzetközi divatesemény Oroszországban.
A november 27-i zártkörű bemutatót követően a „MAISON MARQUISE by Tóth Bori” márka darabjai megtekinthetők és megvásárolhatók lesznek a márka Bajza utcai Szalonjában, illetve egy Showroom keretében új, eddig nem látott darabokkal kiegészítve december 13-án és 14-én a Circle 'n Line Andrássy úti szalonjában.
„MAISON MARQUISE by Tóth Bor”i márka a kollekciók mellett méretes szalonként is várja vendégeit.





Elérhetőségek:
MAISON MARQUISE Szalon: 1062 Budapest, Bajza utca 56.


Circle’n Line Szalon: 1065 Budapest, Andrássy út 17.

Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése