beango.nu

beango.nu

vasárnap, október 28, 2012

Maison Martin Margiela és H&M együttműködése


Julianne Moore, Sarah Jessica Parker, Mena Suvari, Kanye West, Helena Christensen, Selma Blair, Alan Cumming és Chase Crawford is a meghívott vendégek között volt a  H&M és a Maison Martin Margiela együttműködését ünneplő new york-i estélyen. A különleges esemény a város kereskedelmi negyedében lévő Beekman Street 5. számú épületének több emeletén került megrendezésre. A vendégek az elismert koreográfus, Anne Teresa de Keersmaeker rendezésében bemutatott táncelőadáson, valamint a speciálisan összeállított művészeti installációk részeként fedezhették fel a kollekció darabjait, mielőtt a DJ-k belekezdtek a hajnalig tartó buliba. A ,,Maison Martin Margiela with H&M” kollekció november 15-én kerül bemutatásra a világ kb. 230 H&M üzletében.
,,Örömmel mutattuk be a ,, Maison Martin Margiela with H&M” kollekciót ezen a new york-i eseményen. A Maison Martin Margiela divatház hisz a munkái tradicionális kontextuson kívüli bemutatásában. Az installáció és a táncelőadás ezen keveréke megismertette a ház szellemiségét, és lehetővé tette a művészek számára, hogy az együttműködés kollekcióját saját látásmódjukon keresztül interpretálják.” – Maison Martin Margiela.
,,A mai parti nagyon izgalmas volt, tele meglepetéssel. Egyik  teremben, egyik emeleten sem tudhattuk előre, mi vár ránk! Az installációk a ,,Maison Martin Margiela with H&M” kollekciót a legelbűvölőbb, legeredetibb módon mutatták be, és úgy hiszem, a vásárlóink igazán nagyra értékelik majd ezt a kollekciót” –  mondta Margareta van den Bosch, a H&M kreatív tanácsadója.


Az elhagyatott és durva külsejű, kilenc emeletes épület, amely egy üvegtetejű átrium köré épült, a ,,Maison Martin Margiela with H&M” kollekció bemutatásának tökéletes helyszíneként működött a márka jellemző fehérre festett stílusában dekorálva. A híres fotós, Anne Teresa de Keersmaeker, egy különleges és szépséges előadást hozott létre homokból, amely a különböző emeleteken játszódott az egész est folyamán. Anna Teresa és táncosai előadás közben vették ki a kollekcióból a ruhadarabokat, így létrehozva egy élő, spontán művészeti installációt.






A H&M-mel együttműködésben létrehozott kollekció termékei – amelyek a Maison Martin Margiela ruhadarabok és kiegészítők különböző szezonokból való újrakiadásai  – további speciális művészeti installációkban is láthatók voltak a különböző emeleteken: Daniel Arsham, Frederique Chauveaux és Noemie Goudal művészek szobrokat, vetítéseket és fotókat alkottak az eseményre
,,Ez egy fantasztikus együttműködés! A Margiela egy szuper márka – művészi, ikonikus és mindig éles.A minőség pedig mindig magas a H&M-nél. A divat azért jó, mert kifejezheted magad” – mondja Julianne Moore.

,,Annyira hihetetlen és izgalmas, hogy az egyik kedvenc tervezőmet ünnepelhetjük. A Margiela divatház titokzatos és lenyűgöző, nagyon régóta a rajongójuk vagyok. A H&M pedig, nos, elég megnézni a női és férfi kollekciókat! A H&M lehetővé teszi, hogy az ember nagy tervezők darabjaihoz jusson, a luxust mindenki számára elérhetővé varázsolja. Ez szerintem nagyon demokratikus, szóval én mellette állok” – mondja Sarah Jessica Parker.


,,Én a Margiela nagy rajongója vagyok és szeretem a H&M-et – ez egy szuper együttműködés. Soha nem lep meg a döntés, minden választott tervező, akivel a H&M együttműködik, számomra nagyon érdekes. Mindig beállok a sorba édesanyámmal már korán reggel, hogy a kollekciókhoz jussak. Én a kezdetektől Margiela rajongó vagyok.” – mondja Helena Christensen.

,,Azért jöttem, hogy megcsodáljam a bájos Margiela kollekciót. Szeretem, ahogy a H&M együttműködik más tervezőkkel. Szerintem nagy dolog divatos ruhákat elérhető áron kínálni. Nagy ötlet az együttműködés más tervezőkkel, a kollekciók mindig szuperek!” – mondja Alan Cumming.



Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése