beango.nu

beango.nu

szerda, május 30, 2012

TIA (Triumph Inspiration Award) és egy 3. helyezés

A Triumph Inspiration Award egy nemzetközi fehérnemű tervező verseny. Mint már egy korábbi bejegyzésben is szó volt róla, minden országból kiválasszák a legjobbat és azt küldik majd a Shanghai-i döntőre, hogy képviselje az adott országot.

Budapesten is megrendezésre került a verseny. A sok jelentkező ellenére csak kevesebb, mint fele a versenyzőknek jutott el a végső megmérettetésig, köztük én is. Lelkesedéssel kezdtem neki az inspirációk gyűjtésének, szerettem a "Sárkányok és pillangók" témát, és nagyon jó tapasztalatnak éltem meg az egész munkafolyamatot a tervezéstől, a szabásminta készítésen át a megvalósításig. A divatbemutató napján nosztalgikus hangulatban indultam el otthonról reggel, teljes megelégedéssel magamban. A Design Terminálban, már ott várt a stylist, Sipos Zsolt, a tervezők és a 2012-es Szépségkirálynő jelöltek. Nemsokkal ezután elkezdődtek a próbák, smink, haj készítése és onnantól kezdve úgy elrepült az idő, hogy azon vettem észre magam, hogy én következek a kifutón. Szinte szürreális élmény volt, ahogyan a reflektorfények erejétől csak sejteni tudtam, hogy ki ül előttem a zsűri asztalánál. És ezután már csak a nevemet hallottam. Bejutottam az első 10-be, aztán az első 3-ba. Hihetetlen érzés volt ott állni és fogadni mindenki gratulációját, kamerák, interjúk, nyeremény és lepergett előttem az a pár hét, amikor a fehérneműt megterveztem és elkészítettem.

Versenytársaim is magas színvonalon teljesítettek. Az ő munkáit az alábbi linken találjátok: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.431079460236561.107334.325297644148077&type=3




nyertes fehérnemű részletfotója
















Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése