beango.nu

beango.nu

vasárnap, április 15, 2012

Magyar divatblogger a Marks & Spencer kampányarca

Talán ez az első eset Budapesten, amikor nemzetközi divatmárka magyar bloggert választ kampányarcának. Festy ezzel történelmet ír, hiszen amellett, hogy az Aréna Plázában és az Alle-ban is ott figyel a kirakatban, személyi stílustanácsadást ad annak, aki előre bejelentkezik a info@marks-and-spencer.hu e-mail címen.

"Már régóta követem a külföldi divat bloggereket, és csodálva nézem, ahogy a legnagyobb márkák arcai. Nem gondoltam volna, hogy egyszer velem is megtörténik, hogy egy nemzetközi divatmárka Festy-t, mint bloggert kampányához használja. Hihetetlen érzés volt, amikor Londonból is jóváhagyták a projektet. :) Igazán csak akkor fogtam fel, hogy mi történik velem, amikor felkerültek az életnagyságú Festy matricák a Marks & Spencer Alle-ban és Arena Plaza-ban található üzleteinek a kirakataira.

Szabadkezet kaptam, hogy egy egész kirakat rész Festy stílusába rendezzek be. Nagyon izgi feladat volt, mert még sose csináltam ilyesmit. Próbáltam ügyelni arra, hogy visszaköszönjenek a matrica outfit-jének a színei. Színes fiatalos kisugárzást akartam elérni, hogy közelebb hozzam a korosztályomhoz is a Marks & Spencer-t. Ha írtok a info@marks-and-spencer.hu-ra, akkor személyi styling-ban részesülhettek."-olvasható Festy blogján.















Képek Festy blogjáról: http://festyinstyle.blogspot.com/
 -----------------

Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése