beango.nu

beango.nu

vasárnap, október 16, 2011

Marie Claire Fashion Days

okt. 14-16



Már tudtam odaérkezésem előtt, hogy hogyan néz ki a színpad, a fb-nak köszönhetően, de élmény volt élőben is látni. Tetszett a helyszín, tetszett a fogadtatás. Lényegében az egész inkább a magyar tervezők kollekcióiról szólt és persze a támogatókról. Annak ellenére, hogy két számomra érdekes bemutató között unatkoztam, ezt kiegyensúlyozta az, amiért odamentem és bár a fényviszonyok nem kedveztek az olyan amatőr fotósoknak, amilyen én vagyok, de igyekeztem minél tisztább képeket készíteni nektek.





 


 






 

















theFOUR





















 


 



 






 

 

 



 

 

 




 

konsanszky

 



 

 

 




 

 

 

 

 


NUBU

 

 

 


 




 

 

 

 

 

 

 

 




-------------




Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése