beango.nu

beango.nu

péntek, július 22, 2011

Sajben Reni /Summer sailing

Foto: Bíró Ádám
Make-Up: Arany Médea
Modell: Bakonyi Gabriella


"Tanulmányaimat a budapesti Modart Művészeti és Divatiskolában végzem. Gyerekkorom óta érdekel a divat és az emberek öltözködési szokásai manapság és a történelem során egyaránt. Dolgoztam a szakmában riporterként, cikkíróként, stylist asszisztensként, varrtam, modelleztem, ruhagyárban tevékenykedtem, ahol átláttam a munkafolyamatokat, beleláttam a marketingbe, vagyis próbáltam a divat világának kulliszái mögé látni, megtanulni melyik munkafolyamat miből áll és , hogyan is lesznek a kész termékek a boltok polcain, és a cégek hogyan próbálnak minél közelebb kerülni a vásárlókhoz (fotózások, pozicionálások, marketing…). Nagyon sok mindent tanultam és tanulok folyamatosan. Rengeteg emberi kapcsolatot köszönhetek már most is a szakmának. Célom, hogy ismereteimet tovább bővítsem, valamint saját márkámat megismertessem az emberekkel."- írja magáról Sajben Renáta, a SUMMER SAILING táskakollekció tervezője.

A 2011-es nyári kollekció témáját a vitorlázás és az ehhez kapcsolódó életérzés adta. Mind a táskák, mind a ruhák ugyanazt a hangulatot árasztják. A sötétkék és a fehér színek kombinációjával szintén ezt próbálta sugallni.

A táskákban megjelennek a ringlik, a kötél és természetesen a sötétkék-fehér csíkos anyag, ami elengedhetetlen kelléke egy ilyen témára épülő kollekciónak. Formailag a nagyság és a csapott V alak a jellemző. A táskák között akadnak strandra vagy utcára alkalmas darabok, de az elegánsabb clutch és a  munkahelyre viselhető táskák is helyet kaptak.





Kontakt

Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése