beango.nu

beango.nu

csütörtök, június 16, 2011

Divatkreátor TOP10 jelenetek


14 kiválasztott tervezővel indult a Tv2 Divatkrátor-nak második évada. Kétségekkel és kérdésekkel teli, de ugyanakkor sok reménnyel és tervvel vágtam bele a műsorba. Sok volt a negatív kritika, ezzel egyhuzamban ugyanannyi volt a pozitív vélemény is már a kezdetekben. Egy lehetőségnek tekintettem, úgy gondoltam, hogy miért ne vágnék bele hiszen nem ígér mást, mint ismeretséget, új barátokat, tapasztalatot, esetleg munkát. Nos, ha nem is múlta felül elvárásaimat az egész, mégis úgy érzem megérte. Megérte tapasztalni, megtudni azt, hogy mit hogyan kell tenni a közeljövőben, miben éri meg bízni és miben nem, és a legfontosabb az, hogy fel tudtam mérni szakmai tudásom, határaim.Végig saját magam legnagyobb kritikusa voltam.

Lássuk az én Divatkreátor2 TOP10 -események és történések-listámat. Összegyűjtöttem ide a 10 adáson keresztül zajló legemlékezetesebb pillanatokat:

AZ ELSŐ ILLÚZIÓ-ROMBOLÁS


Mindenkinek újdonság volt még a kamera, sokat akadoztunk, dadogtunk, pirultunk, szorongtunk, de ennek ellenére élveztük a rivaldafényt és azt, hogy mindenki ránk összpontosít (persze csak mi hittük azt). Rájöttünk arra, hogy nem mi vagyunk itt a lényeg, hanem az adás, tehát ha az egész heti forgatásból csak 2 másodperc került be rólunk a tv-be, akkor az nagy szám volt, ennél sokkal fontosabb volt a szponzorok megjelenítése, a szebbnél szebb órák 5 perces reklámozása. Valószínű ez egyik néző számára sem volt tabu, míg számunkra is egyre fárasztóbb volt az, hogy valamit többször el kellett ismételnünk, mert vagy rosszul fejeztük ki azt, amit mondani akartunk, vagy éppen nem volt akción a kamera.

ISMERKEDÉS A NAGYKERREL

Bevallom őszintén kevés alkalommal adatott meg nekem , hogy nagyker méterárú boltban vásárolgathassak, így hát igazi kincsesbányának bizonyult számomra első látogatásom az EuroTextil Nagykereskedésében. 



MARIANNOS ZUHANÁS

Első feladatunk az volt, hogy Görög Zitának tervezzünk műsorvezető ruhát. Sikert aratott a kis szürke körtécskés ruhám, ugyanúgy, ahogy a következő feladat is, biztonságban éreztem magam, mindaddig amíg a Falusi Mariann fellépő ruhájánál jó nagyot zuhantam. Nehéz is volt utána talpra állnom és utána ráadásként rendületlenül megnéznem magam újra a tv-ben. Hát nem volt könnyű arcraesés.




SWATCH-AKCIÓ

A Swatch, mint támogató szervezett egy Zebra akciót. Egész jó hangulat kerekedett, mikor meghallottunk az ordítozó zebrákat az Oktogon átjárójánál. Végül minket, kreátorokat is bevontak az akcióba.





SÉTA ÉS PÖCSÖRÉSZÉS

Egy szeles nap ki kellett mennünk inspirálódni a városba a Budapest témához. Hideg volt és fáradtak voltunk, de időnk a hülyeségre volt ( ugye csajok).









KAMU-SZERELEM

Alig kezdődött el a műsor máris kamu-szerelembe estünk Mr.Tomival, avagy okot adtak a vágók és a szerkesztők arra, hogy itthon magyarázkodjak, hogy is van a történet igazából. Félreértés és belemagyarázás. Kell a tv-nek az akció. Akkor történt, amikor megkaptuk azt a feladatot, hogy egy-egy tervező a másiknak kell ruhát tervezzen különböző témakörökben. Sikeresen kihúztuk egymást Tomival, az hogy én egyik interjúban bókoltam neki csak olaj volt a tűzre. Ahogyan kimentettem magam már nem lett bevágva a csütörtök esti adásba.




Ázsia feeling outfit Tominak by László Bea Beango


Rocker TeddyBear by Mr.Thomas

EUROPEUM MEGNYITÓ

Igen, ott voltunk mi is a megnyitón. A vásárló közönséget kérdeztük az akkor aktuális témához készített ruháinkról. Érdekes volt hallani a véleményeket.







RUHA EGY ÉJSZAKA ALATT

Egy élmény volt megismerkedni Orosz Barbarával. A kisugárzása nagy energiaforrás egy tervezőnek. Mégis számára volt a legnagyobb megpróbáltatás ruhát tervezni és varrni, ugyanis az első ruhadarab, amit neki készítettem kicsi volt rá így egy teljes éjszakát alvás helyett újratervezéssel és varrással kellett töltenem. Úgy érzem megérte.





HAUTE COUTURE

Életem első haute couture darabja. Mindig is vonzott ez a fele a divatnak mégsem hittem magamban eléggé, ahhoz hogy elkezdjek megtervezni egy ilyet. Nos hát amennyire én meg voltam elégedve a ruhámmal, ugyanannyira nem tetszett a zsűrinek, úgy hogy ezzel a témával sikerült kiesnem a 8. fordulóban. 









DÖNTŐ

A döntő helyszíne az Ötkert volt. Örültem mert a helyhez pozitív emlékek kötnek. Ennek ellenére mégsem volt pozitív számomra az egész rendezvény. Visszahívtak mindannyiunkat, akik kiestek egy utolsó feladatra, a BNV (Budapesti Nemzetkozi Vásár)-nek kellett ruhát terveznünk különböző témákban. Én a Nagyvilág témát húztam és rengeteg ötletem volt, jókedvvel kezdtem neki varrni, és az csak ráadás volt, hogy Tori barátnőm adott a ruhához kiegészítőket és egy általa készített kalapot a legújabb kalapkollekciójából.

Sajnos semmilyen véleményt nem kaptam az outfitre még egy arckifejezést sem véltem felfedezni a zsűri arcán. Ennek ellenére büszke vagyok rá.











Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése