beango.nu

beango.nu

kedd, május 24, 2011

Follow me beszámoló

A hétvégén lezajló Follow me Street Fashion bemutatónak nagyon keresztbe akart tenni az idő, ennek ellenére mégis sikerült egy színvonalas bemutatót összehozni. A hangulat nagyon jó volt, úgy gondolom érdemes lenne hagyománnyá tenni ezt a mozgalmat. Bevallom őszintén elején kicsit tartottam az ötlettől nemcsak az idő hiánya miatt, de végül örültem, hogy részt vettem és megismerkedhettem a blogger nagyjaival és nem csak. 


Regisztráció után 3 vándorlufi hosszú útra indult a felhők közé.


A táskám keresztanyám, Raichel Csilla keze munkáját dicséri.


Csaby, én és Bálint


Szoknya: vintage
Top: Bershka
Blézer: Beango
Táska: Raichel Csilla
Cipő: Afrodita


Néhány kedvenc, akikről képet is találtam itt.
A többi fotóért köszönet Larinne-nak. 

Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése