beango.nu

beango.nu

vasárnap, május 23, 2010

(szomorú) vasárnap







Melankólikus hangulatban vagyok, de ma voltam vídám, boldog, kedves és szemtelen. Voltam szomorú, voltam boldogtalan. A hangulatom percek alatt változott. Bármi le tudott hangolni és bármi fel tudott vidítani. Varrtam is, legalábbis addig, amíg el nem rontottam valamit és elment a kedvem az egésztől. De holnap újratöltődve fogok neki újra ugyanannak. Minden nap így teszek. Újratöltődöm, célokkal és gondolatokkal, amit estig vagy sikerül elérni, vagy nem. Így telnek napjaim, tele szerelemmel és ötletekkel. Hiánnyal és reménnyel.

"Amikor keresztül nézek téren és időn, a világ homályán és hamisságán, s azt hinném, ürességre omlik le az illúziók függönye, Téged talállak."S.H


Related Posts by Categories




Megjegyzés küldése